en annan dag o lite bättre..

nu e tempen nere på 38..
oh... lite bättre..

nalle puh har jag bara sett tre ggr. idag.
kan alla bara köpa dvd filmer till emil i julklapp..=)

så man får lite variation..=)
annars vet jag inte om jag pallar med o va hemma med sjukt barn nå mer...

kommer drömma mardrömmar om puh o hans påsk..=)
oh my...


jaja.. nu har johanna fått sin apartment.. congrats..
det var inte illa..
tänkte ta en promenad i morgon med emil nerbäddad i vagnen...
o hälsa på där nere på KB.
tror vi båda kan behöva lite frisk luft...

fan va många de e som ska festa i helgen.. 
jag vill med.. men det går inte..
jag har ikke tiden över till sådant..
 jahaja...

ska titta på film tror jah... (not Puh Doh)
nån annan.. det måste.... finnas.... nån.... annnnanannnanannananannnnnnn

vill att min karl ska komma hem..
i miss him a lot..

nää nu ska jag hänga tvätt... ja jag vet att det är mitt i natten.... men so what!
det e juh inte så att man har suttit hemma hela dan o haft typ tid...
eller...=)

god natt era jävla... =) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0