snöstorm och måndag..

fy fan...
vilken juvlig dag... NOT!
jag vill ikke göra någonting vettigt..
det är ju sånna här dagar jag skulle vilja bo i hus med
brasa o bullbak..=)
usch. vad ska man hitta på idag...
jag har ingen motivation till att gör nå...

i helgen blir det full rulle..
fest, fest... mmm fest...
äta på china..???
stopet???... antgligen stopet..
china..???

i morgon har anders uppkörning..
håller tummarna på att han klarar det nu...
han lova att om han klarade uppkörningen skulle han va chaufför i helgen.
o chaufförer finns de aldrig för lite av...=)

just nu siter jag här on my fat ass writing a whole lot off shit..=)
an i like it..

mats hietanen.. i miss ya...

johanna eriksson...i miss ya 2... the väldigt upptagna eriksson flickan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0