tired and totally bored..

jaha..
vad har hänt nu då?
ja skriver ju typ aldrig blogg.
typiskt.. har väl la inte haft tid i vanlig ordning..
var på min farmors mors begravning i fredas.. det var sorgligt som fan.
inte kul alls. det enda som va var att det var fint att träffa en massa kända o okända, avlägsna o nära släktingar iaf.
jag o mats åkte ner till stockholm på morgonen. o då menar jag tidigt.
sen ut till djurö kyrka. det var där begravningscermonin va. sen vart det fika o sen hem till jonny o veronica och ja sa hej till dom, eller ja  till veronica, rasmus o william. jonny var inte där..
sen hemåt.
sen jobbade jah resterande av helgen. lördag, söndag, måndag.
o nu e det tisdag. saknar min karl. tittat på för mycket kärlek/drama filmer idag. =)
johanna e i falun.. shoot. va drygt för na o åka så sent.. jag tycker att nästa gång hon ska åka och jag har möjlighet att köra... kan jag få göh dä då??????
jag kan köra bil. även på vinter väglag. jag kan...

nu slutar johanannananna om nåra minuter o då ska jag ringa henne.. aah de ska jag.
o min sone ledsen, världens elakaste mamma har han. han får inte klättra på soffan, på högkanten alltså.. o det vill ha, men hans mamma e rädd att han ska ramla o få ont!

han e jätteduktig på att räkna.. lr nått..=)  ett, två, fyra, åtta..=)
bra gjort killen..

vet att om jag o mats skulle fåför oss att göra den där jättejobbiga grejjen som att gifta oss.. då skulle de bli dyrt. som fan.. har jag o johannanna klurat ut..

o om jag ska bo i hus, har vi planerat ut hur man ska göra om konstiga gubbar kommer o plingar på o jag e själv hemma..=) jag e inte paranoid, jag e REALISTISK!.. det kan hända..

försöker sluta dricka coca cola o äta cheesdoodles..=)
går rätt bra faktiskt..
idag drack jag hällefors cola o åt salta chips.. inte lika gott, men inbillar mig om att det ska vara bättre..=)
jag e juh inte direkt känd för o vara smart!

min son håller just nu på att borsta mitt hår. aj ont..

nej nu ska jag ringa JOJO.. ha det fint..    puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0