jag vill ...!

jag vill ha en hund..
en  liten jojje...
jenny ge mig jojje..

ooh..
ett jobb vill jag ha..
ett bra...
ett trivsamt jobb..
med hög lön..

semester...
ooh ge mig ett jobb..

ge mig jojje..
i want a dog..

måste ha en hund..
kommer skaffa mig en hund..
ska gå på hundjagarturne på kyrkbacken..

aktare jojje om du vill va kvar med matte din..=)

det snöar!!!!!!!
hallåå...
sommarn e över...!!!???
hur kan det komma sig...


har sökt in på högskola..
igen
kommer sluta som alla andra ggr. jag kommit in..
jag tackar nej..
varför?
ja ingen aning..

jag e trött, jag vill sova... emil sover... varför inte jag..??
vill jag va vaken all night?
maybe..

johannaaaaaa.... i miss ya... kan vi tittttttaaaaaaa på film nån jävla dag innan 2008 är slut?
ska vi fika i morgon? vill du det???
jag vill..
jag måse fånått sopm jag vill..

va nu en riktig kompis o ställ upp...
imorgon går jag ner te kyrkbacken o drar med däj i håret...
aj aj ont.. illa no nanana

nej nu ska jag ringa hönan...
o sen sova..
det tycker jag e fint..

ba ba bye..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Might as well forget it P! I'm gonna guard him with my life moahahaha

2008-10-31 @ 15:04:00
URL: http://jennyerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0