nu var de länge sen

nu har det hänt en hel del i patricias liv må du tro...

min morfar somnade för sista gången den 6/10 klockan 00:28..
saad.
=(

begravning på fredag den17 klockan 12..
kommer släktingar från finland jag aldrig någonsin har träffat... vad jag vet..


min bror har spenderat en weekend hos mig nu..
vi har tittat på film o ätit snacks..

igår var jag JOooJJJoooo O Jonatina på loppis på bergslagsodlingar o sålde grejjor.. allt som allt... känade jag ungefär så där tjugo kronor.. o dompengarna har jag spenderat flitigt..

fan jag vill ha en hund..i want it.. i need it... im going to get it..
o festa vill jag gö...
åka på kryssning.. fly verkligheten o bara släppa loss..

jag o jojjooooo har haft en hel del filmtittar
 kvällar... o det tycker vi är fint..
scarymovies... all night long...


gud va jag e kissnödig... måste kissa.., måste dduschla...

ska in till ludvika o hämta min morbror... sen ska jag köra honom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0