vad e de?

jag borde sova.
borde..
ska...

vart i stan idag!
med J:et.
o Memil Mörsmo.

hämta  upp bellan och fisan.

åt mat..
tyckte vi va FINT!

saknar min mats..
sthlm.


vart hos mamma marlene..åkte hem

tittat på en film..
kass..
slutade inte alls som jag ville..
lämna the good guy.. som faktiskt var riktigt handsome..

min son sover.. i min o mats säng..
ska jag sova? i hans?


kolsvart ute!
vill röka.
kallt..
hatar kallt.

villha en ny mobil..
ge mig.

vill ha ett jobb..
ett enkelt jobb med många 000000 på lönespecen.
GE MIG!!!

vill aldrig mer dricka alkohol..
jo kanske på en o annan kryssning..=)
oh my god.
i wanna go on a kryssning.. i wannnaaa

who to bring?


snart fyller jag år.
Oh my ..
18 hela år.. weeeee
kan jag väl få tro!?


saknar min bleppe..
vill ha nån att prata med..
om allt som inte går att prata med andra om..

undrar om jag ska åka till england när jag fyller år..
typ över en weekend..
undrar  om mats vill följa med..
undrar om någon vill va barnvakt.



what to do!

fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0