jag har en blogg....!!

wow..fan shajt.. då lär man juh skriva nått...=)

idag.. idag,...... idag....
har sovit rätt mycket idag.. som alla andra dagar.. inget ovanligt..
vakna typ vid 8 i morse när Emil inte ville sova nå mer. för tro mig det ville jag.
sen när emil äntligen ville sova igen.. då vill jag lova.. så tyckte jag de va en ypperligt bra ide då även jag fick chansen till en liten tuppalur... vakna sen vi 2... shajt.. började nämligen jobba vid 3.. OOOooops.. hur gick tiden så fort.. ringde lillebror som lovat passa Emil.. han kom, jag drog.. råka åka via adria och av nån konstig anledning kom jag te kontoret med en sjutusans jävla pirog och en burk Coke.. ojoj de va mumma det. hiva i mig alltsammens o gick sedan in på mitt möte med thase boss.. kvällen flöt på o jag arrived home typ kvart över nio..emil sov det hade bror kirrat... sedan dess har patricia vart bosatt i sina olika typer av telefoner..   o batteri hade hon med i dem... för en gångs skull.. emelie hade tråkigt och beslutsångest över morgondagen.. vad ska hon göra, ingen vet, absolut inte hon iaf, älskling hade lappsjuka,ville absolut inte befinna sig i jokkmokk nå mer, linn var full(då menar jag jättefull)...=) prata osammanhängande om paj, badkarl, gamla ragg och kräftor..=) johanna sitter barnvakt/hundvakt och tittar nog precis exakt nu på sex and the city.. i love that movie..o vad vi ska ha kul i morgon..=). Göran har fått hem ved, letar febrilt efter någon som kan stapla den åt honom..=). Bella var trött på alcoholens baksida.. bakfyllan, så hon ska aldrig mer någonsin dricka igen..=)  vi får väl la se..
men nu borde patricia sova om hon ska orka upp till någon marknad i morgon me emil och johannannannnaaaa..

ooh känner mig lite ensam i min säng.. undra om jag inte skulle ta mig en pinne o peta på emil så han vaknar till.. så går jag dit.. ooooh stackars barn.. drömt mardrömmar??? sova med mamma... ja visst får du det..
näh ta dig samman.. du e vuxen nu för tiden patricia, du ska väl klara av o sova själv..!! ja men neeee.. men joo... men näää....OKEJ då!...  

i want tomorrow  today... 

nä nu ska jag ut på youtube o titta på horatio caine sunglass moments..=) i love IT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0