måndag...

oj.. nu har man bränt pengar igen.. det var inte dåligt.. inte ovanligt heller..
jah, kiruna o johanna o emil drog in te stan o mötte storasyster o bellan.......
det vart fastfoood idah....bra gött...
 i like iiiit!!!
i don't know what to write.. =)
I'm boooring tonight...

sitter i teflonen o lyssnar på joojjoo o amandas ganbb om kvällsfik... äldst vinner nog.. de tror jag de..

emilus sover..
jag ska sova, borde sova, vill sova, kan inte sova....
ska jobba i morgon.. de tycker jag e fiint... halv 8 till 4... i miss my arbetskamrats...
upp tidigt... måste sova, måsssssste...!!

johanna... pluggar hon e boooring... jag vill titta på hanncock.(kommer ej ihåg hur det stavas).. igen!...

nu ska jag ätacandy o tycka livet e FINT!...
see ya....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0