tillbaka på 15...??

mitt liv känns lite grann som när man var 15..
fast i still have to pay my bills.. typiskt..
jag vill flytta. jag vill verkligen flytta.. någon annan stans..
typ... långt här ifrån.. som tex. kyrkbacken.. haha neighbour to yoyo..
körförbud på bilen... shajt..
de ordnar sig...nog..=)

fan har ikket rört mig utanför min äckliga lägenhet idag (vill flytta)....
vill bo anywhere ells but here... o med anywhere menar jag kyrkbacken... hahahahaha
nej usch vad ska det bli av mig... forever  Vick på Hmt.. who knows..

min bror Jonathan fyller 17år idag..congrats to him...

what to do, what to do... im bored.. i wanna do something fun... like flytta... till kyrkbacken... =)

förvånade ni vart va???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0