fylla ggr 2 = major hangover

ojojojojoj..

på lördagen var var vi flickor hos Mlie på KB snacka om röj på den stackars balkongen..=)
sen vart det solo.. (ofcourse)
fylla, fylla, fylla.
min underbara bror var chaufför..=)
åt världens godaste pizza inne på solemio ..=) i like
hem te pappa.. sova.. vakna... film....trött....film...
trött.. malle hämta mig där o skjussade mig te Snöån..
sen ludvika... mat...
sen hem...  dricka, stryka kvällens outfit, äta, prata i telefon allt på samma gång.
sen kom linn förbi.. skjussa mig upp te pappa o hämta mina örhängen o min andra vinflarra..
fint vare...
sen ner te Emmet..
där satt de fulla soffan o spela Buzz..=) manamanamanamanamanamanamanamanamanamanamanamanamanamnamanamanman
sen stopet.. det var kul..=)
o ja..   

nu! hungrig, mår illa, trött o sjukt sugen på coca cola...!!!!
hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0