Hjälp..!!! vad heter låten/gruppen???

Fuck kärlek e osexuell
så den enda som jag ligger med nu de e mig själv
E trött på tjejer nuförtiden ändå
de var bara vi två va de nått du hitta på
din slampiga hora du älskade mig
nu sitter jag här o gråter fett förälskad i dig
men tack ska du ha du lärde mig en sak
men ring mig aldrig igen o vill ha mig tillbaks
förresten du var fan det bästa som hänt mig
var mitt hjärta gott min kära madame
varför tog du mitt liv när vi älskade varann
seriöst jag e trött på det här
FUCK kärlek jag orkar inte mer


Vill inte ligga med dig
Vill inte följa dig hem
Vill inte prata med dig
Vill inte vara din vän
Vill inte andas din luft
Vill inte se dig nå´ mer
Jag behöver inte dig
jag står på egna ben


Ojj de här känner jag igen
att bli lämnad i stycket
å får gå gråtandes hem
samma sak varje gång man blir kär i en brud
hon går ut på en fest
o helt plötsligt e de slut
man får inte ha invändningar på saker hon gillar
man får inte säga nått när hon nämner andra killar
man får inte säga nått om hennes vänner
men fuck that nu kommer allt som jag känner
ja skiter i brudar dom e bara problem
ja drar alla över kanten i en o samma jävla film
svartsjuka slampor som ska veta allt
orkar inte längre vara han som inte e sann
jag ska vara mig själv nu
en arg våldtäcktsman
Fuck kärlek ingen ånger eller smärta
vill aldrig nånsin mer känna ett brustet hjärta


Vill inte ligga med dig
Vill inte följa dig hem
Vill inte prata med dig
Vill inte vara din vän
Vill inte andas din luft
Vill inte se dig nå´ mer
Jag behöver inte dig
jag står på egna ben


Så nu e jag här i ingenstans
Vem e jag
vem e du
jag vet inget alls
Om jag nån gång kommer älska igen
så kommer den personen förmodligen
vara mig själv
För kvinnor är  i regel slamper
dom dricker o gråter o vill prata ut
dom förstörde med tjat o gnäll
så jag har det faktiskt mycket mycket bättre själv


Vill inte ligga med dig
Vill inte följa dig hem
Vill inte prata med dig
Vill inte vara din vän
Vill inte andas din luft
Vill inte se dig nå´ mer
Jag behöver inte dig
jag står på egna ben


Kommentarer
Postat av: Linda

anteomange- fuck kärlek :)

2011-04-13 @ 00:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0