Lilla Disa!

världens sötaste vovve.=)

har lekt med vovven hela dan.
marlene (mats mamma) kom i morse vi 8 och lämnade vovven..
sen har vi busat o lekt o sovit o promenerat ätit o myst heeela dan...
lämna inte tillbaka na förrns vid 5.
sen satt jag o marlene o prata karlar o pengar och jobb o diverse jobbigheter.!
tiden rulla iväg o folk kom o gick där. men nu e jag hemma igen.
har försökt övertala mats bor Jonny att han ska komma o tapetsera min sovrumsvägg i nya hemmet.
vet inte riktigt hur det gick men han verkade inte vara heeelt omöjlig..=)
stackarn.=)

jaja
o inge greys idah?
hockey!!!
usch
hatar hockey.
verkligen hatar det!

imorgon blir det full rulle igen..=)
ingen hund dock..
sen kommer mats o hämtar tillbaka sin bil.. jag som vart så bortskämd nu..=)
jaja kanske skulle försöka få ordning på mina 2 egna bilarnån gång...=)

nej.. hej då  på er..
ses en annan gång..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0