lördaaag ...!!!...

igår vart det lugnt..
jag o emil hade myspys vid täävään..
sen somna han o jag satt på datorn halva natten..=)

snart har jag ingen dator kvar. denna e ju mats o han vill ju ha tillbaka den innom en snar framtid..=/
jaja.. kanske skulle ta datorn med mig o lämna landet.
hur ska jag klara mig utan en dator...
undrar om pappan kanta o lappa ihop min..
men den e ju en stationär. usch.. nu e man ju så van vid friheten att ha en laptop..

jaja får väl kanske lätta på min jättelätta plånbok o inhandla mig en ny dator.

ingen värsting..
vill nog ha en sån där liten en..

jag surfar ju bara.. spelar aldrig spel..
utan e på facebook, bloggar (inte allt för ofta...=P..) o betalar rökningar och sitter på msn..
det e typ allt jag gör..
 men jag har ett beroende..
jag måste ha en dator..

måste..

lyssnar på musik gör jag ju o..  youtube is the shit..!!...=)

jaja.. har ni nå förslag på datorer.. please.. tell me...=)

puss hej leverpastej

nu ska patricia ta sin årliga dusch..
brukar jag göra så här lagom till Valborg..=)
usch...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0