the funniest thing...

malle (mats mamma) kom o skulle lämna ett paket cigaretter.
hon ringde o jag gick ut på balkongen.
hon försökte kasta upp det men de gick inte för ni som vet vem malle e vet ni antagligen också att hon gjort illa höger arm. så hon stod där  och försökte kasta med vänster.. gick ej.
så jag sa åt malle att jag kommer ner..
tog mina pengar som jag skulle ge henne för cigaretterna o sa åt emil att mamma kommer snart!
men emil skulle prompt med.. så jag tog emil på ena armen o knalla nerföt trappen.
klockan var ungefär 20 i 9 o som ni alla jag känner vet att det e house idag o det kan jag ikke missa!
men stod där nere med emil på armen o småprat med malle.
sen sa vi hejdå och jag o emil skulle gå in.
LÅST!!
inga nycklar haha..
utelåst.. för första gången sen jag bodde hemma. o det var längesen jag gjorde de.
inga skor inga nycklar ingen mobil. Ingenting!
emil hade inte ens ett par byxor på sig.. haha
jobbigt läge..
men då sa malle att du vi åker te knusselbo o hämtar mats hemnyckel.
den ligger på fläkten.
så in med ungen i bilen utan bilbarnstol o inga skor hade jag o emil inga byxor.
kul!
haha
tänk om man blitt stoppade. skapligt olagligt men vad ska man göra. kan ju inte ståute med en unge o vänta utan kläder..
aja hem te henne o malle kuta in o hämta nyckeln sen tebax för o låsa upp..

men men nu har jag ju mats hemnyckel iaf..=)
haha
tokigt det kan bli.
men tänk bara om malle redan åkt.
om emil vart kvar i lägenheten. själv!
eller om mats lämna nyckeln här redan!

den tredje nyckeln har ju min bror robin. o han e i svenljunga.
kunde blitt jävligt jobbigt..
=)

jaja ha det ska fortsätta titta på house..
byebye..

Ta alltid med nyckel till porten om ni går ut.. om så för att bara hämta nått..
det har iaf jag lärt mig idah..=)

haahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0