Jaha...

superkul att jobba...


emils farfar kom o hämta mig o emil tjugo över sex i morse..
körde mig till jobbet o emil till dagis.
tackar så mycket.
det var snällt.
slapp man frysa arslet av sig.

sen kom han o hämta mig o vid fyra och vi åkte o hämta emil..
tänkte jag o emil skulle ta en promenad hem. kanske till o me te kyrkbacken o hälsa på JOhanna
men nej nej.
emil han skulle vara med farfar han.

så nu e han med farfar uppe vid sin pappa o sandra.
o jag e helt själv..
what to d0????

skottat fram bilen har jag o..
duttiga jah..

börjar tröttna på snön..
o inte har jag haft tid te o åka nån snöbräda.
jo det var en dag men då banga alla ur för det var to cold.
inte så kul o åka själv. typiskt.
men men kommer väl fler vintrar om jag nu inte hinner med under denna..
hoppas jag..

nej nu ska jag diska..
HA.!   orkar jag? NÄHH.

so long ding dong.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0