surprise!

tjaa.

jag e inte död.. jag lever.. haft för mycket att göra bara för o bloggaa..=) eller nått.
det e ju sommar. eller ska föreställa iaf...=)

hittintills har det vart en magnifik sommar..

swedenrock, ludvika festen, tallin, jobbat, solat, badat, kalasat!
ja..

vart ledig nu i två dar o gårdagen var terrific.  vi tog oss en tripp te hällarna o grilla hamburgare o lata oss..=)
underbart! i morgon blir det jobb igen o  sen hela helgen på det..=)

o nästa helg e det beachen..=) o då e man ledig.. hoppas bara man e barnledig.. det skulle vara perfa!
grandma drar te finland i 10 dar från o med onsad så kan ju inte flörta med henne heller..=/ .. men det  e kul för na att hon mår så pass bra att hon kan göra något hon med..=)

jaja nej nu ska jag börja avrunda denna dag.. gå o ta mig en nattamacka kanske..
upp o jobba i morgon.. så tänkte ja att jag kansk skulle ta o hälsa på gamle svärmor efter jobbet.
men det återstår o se..=)

ha det underbart. ska försöka o inte dra ut på bloggadet lika länge nästa gång..=)

pussas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0