10.30

jag har vart med emil till dagmamman..
duschat.
sitter med handuk runt håret..
ska in till ludvika o söka jobb..
o försäkringskassan.
sen ut till mitt jobb o skriva lite papper.
o johanna ska på arbetsintervju med raija.
har inte haft jobb på 3 veckor nu. inte allt för kul.. men vet att jag har jobb i sommar.
o tänkte försöka plugga till hösten..
kikade runt på jobb i örebro..
och i leksand..
two places i wanna live in...

kanske, kanske inte. förmodligen inte.
men vill..
jaja
ska väl ta o klä på mig nå halv vettigt o ringa johanna sen...
hon e min supportive person now a days.
o de e inte ett lätt jobb de inte....=P
borde ha lön för det.. men sorry.. i dont got any money..

o snart ingen stans to live either..
därför känns det som värsta chansen att fly grängesberg..

vi får väl se gott folk... vi får väl se..

nej.. ludvika here we come...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0