china, solo, blått hus i ludvika..!

först hade jag ingen barnvakt.! sen hade jag tre.
ojoj

jaja åkte med emil ut till snöån o sen  hem o drog med mig allt ja skulle ha..
hem till Jennyth där elin, johanna o emmelie redan satt.
emmelie var nykter by the way... bra yrt.. hon var driver. snällt.

åkte in te china o käka. gött var det. men jag tror  man uppskattar mat mer om man e nykter.
e man full funkar faktiskt det mästa. men men det var supergott.

sen bar det ner te solo..
lite väl tidigt..
lite väl full..

stod två grabbar utanör o rökte. tydligen var det eyeni o rusiak..
så dom pratade man med lite grann helt ovetandes att de var dom.
min kära vän johanna som upplyste mig om de..=)
fast konversation bestod typ av. ere mycket folk därnere?
kostar det att gå in???

lite tokigt full. gav upp.. 14års gräns på solo igår?

drev hem till janne vid ett o förstörde deras spelkväll..
tjatade till mig en omgång av geni. som jag gav upp till slut.
vaknade upp i jannes säng.. stackars janne..en hel säng tog jag upp för han helt själv.. en stor dubbelsäng..
ojoj jag behöver utrymme när jag e full okej..=)

janne satt i en fotölj uppe i vardagsrummet när jag vakna.
o i hans gästrum sov det någon annan människa..=)
ja han e en trevlig värd den där janne.. ger bort sängar te höger o vänster så han ikke kan sova själv..

rikitigt trevligt igår..=) tack alla...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0