fredag den 13 igen...!!

igen..???
hur tokigt är inte det...
fast nu e ju klockan efter 12...
så nu e vi juh på lördan den 14..
skönt det då...


men tyckte dock fredan den 13 var en ganska bra dag...

ringde på en lägenhet idag på KB!
Will I get it!?... yes. Probably..

hänger på lite saker..
men 1 tjing hade ja....

ska ju dock bo i samma trappuppgång som någon jag inte tycker allt för mycket om isf.
men men får väl gå..
man e juh inte fjorton no more.. även om man ofta vill det..
men tror inte personen i fråga tycker de e så fint.. haha
thats a problem of hers..

menmen..
sitter här o borde plocka ihop grejjor..
pallar ikke dock..
tårar kommer, tårar vill jag ej ha, tårar ska bort.
alltså inget plock..=/

usch va trött jag e... borde sova. borde...

å haar suttit här o fantiserat ihop min apartment...=)
bra kul..=)

nej nu ska ja va lite social på msn.. rutorna blinkar för fullt..=)

ha det fint alla..
det ska jag ha...

livet börjar ljusna..positivt.


Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-14 @ 00:51:20
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan alla bara sluta fiska läsare..

2009-03-15 @ 13:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0