Fredagsmys!

började dagen med jobb..
slutade 14.00 det var rätt fint det iaf.. fast jobbar man till 2 kan man lika gärna jobba till 4. man e ju ändå på plats.
men men får väl vara glad åt det lilla man får.
hämtade emil.
skulle igentligen vart in till ludvika och handla på systemet men så vart inte fallet. Emmeth skulle iaf in så hon shoppade loss åt mig. tack Emmeth!

sen togvi det rätt lugnt jag o emil.
fram mot kvällen kom linn med pizza o dricka.
vi tittade på twilight. 10ggr nu..=)

älskar den filmen. ifall nu någon missat det..=)
sitter just nu o lyssnar på twilight soundtrack.

ska gå o sova om jag nu får plats i sängen..=)
min son e liten men han kan sin sak när det gäller att ta upp sovplats..=)

johanna o co. e ute o gör stan osäker.
=)
vela juh va med men ikke..
går ikke. lär ju vara en responsible mother ibland..=)
jaja
nej
godnatt på er alla..

nu kastar patricia in handduken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0