hel hylle helg.

fan va kul.
jah vill alltid ha kul.. jämt..
alltid..

lördag
men gud vad man görbort sig på fyllan.
ena stunden e man störst bäst och vackrast, andra stunden går man fram till en polis.. o e bara sååå korkad..
haha

översvämningen..
jag o johanna satt på toaletten så där vid stängningsdags.
´johanna fick lova att spola i kran annars kunna ikke patricia kissa..=)
haha o stopp i avloppet var det o vattnet gick inte att få av..
snacka om vatten...
hahahahhahahahhahaha
guh va festligt.

nå mer kul?
ja jag ringde väl till alla i min telefonbok klockan halv tre på natten.
ville ha sjuss från stopet till KB.
inte en jävel svara....!!! tack ska jag komma ihåg..

söndag.
vakna bakfull hemma ho Jet.
vi låg o drog oss typ så där ett tag.
sen tog pizzabehovet över och dalporten därnest.
efter hämtning av 4 pizzor, 4 STORA CocaCola och ett paket cigaretter  var vi åter på KB hemma vid Jenny och
gotta oss.. hade dessutom köpt en påse med m.m peanuts. hade sett fram imot att få smaska imig dom
men ikke.. de smaaaaka helvete.. bajs... inte goa alls. vilken besvikelse.

åkte sen o hämta emil o sen upp te pappa
där fick jag mat by the way. potatis, torsk och äggsås. mumma..
sen var det väl sisådär lite latmanna tag ett ta..
klockan 22.30 ungefär åkte ja hem. eller var det menigen att jag skulle gö. men ikke.. =)
mc donalds med johannnanana..
Guh va gött..
o nu kanske ni tycker att jag äter ganska mycket..
bakfylla gör hunger i P-nuts mage!

måndag.
städat,
diskat.
dammsugit.
tvättat.
torkat.
dammat.
ska snart försöka ta mig in te dollar o MM...

förstår ni nu varför helgerna e så mycket roligare,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0