jahaja... inge bättre för mig.=)

Nämn något som gjorde dig glad igår: Chips, godis, ostbågar o Påskmust..=)
Vad gjorde du kl 08 i morse? Sov.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Denise kom o plingade på...=)
Det sista du sa högt? Emil. inte leka vid teven...!!
Det senaste någon sa till dig: Det börjar nog bli mörkt snart.
Vad har du druckit idag? Påskmust
Vad var det senaste du åt? Potatismos, lax o hollandaisesås
Vad var det senaste du köpte? Nikotin i form av cigaretter..
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun
Vad är det för väder hos dig nu? Fint. vårväder.
Godaste glassmaken? Choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja..
Sover du tungt? Jaaha..
Drömmer du mardrömmar? Nja, inte allt för ofta.
Trivs du med ditt jobb? Vilket jobb.. jahaja timvik på hmtj. njaah
Favoritklädsel? Mjukisbyxor o tisha
Favoritlåt just nu? Dead and gone
Vad ser du om du tittar till höger? Mitt vardagsrumsfönster o det fina vädret
Vad gör dig glad just nu? Min son :)
Vad ska du göra härnäst? Bajsa tror ja..=) frågar man så svarar ja..
Höger el vänsterhänt? Höger.
Humör just nu? Omotiverad
Favoritgodis? Mjölkchoklad med hela nötter!
Kläder just nu? Mjukisbyxor och Tischa
Sommarplaner? Jobb!
Hur många kuddar sover du med? 5 en under huvet en att krama o  resten lite överallt i sänga.!
Morgon eller nattmänniska? Kväll!
Vad är viktigast för dig? Emil, vänner o Familj
Är du kittlig? Njah inte direkt
Snarkar du? Fråga dom jag brukar sova med...
Stjärntecken? Skytt
Äckligaste insekten? Fästingar och myror
Stökigt el välstädat? Brötigt!
Vad längtar du mest efter just nu? Få bilen såld. Lägenhet på KB..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0