lördag..=P

governer andy releasefest!!!

ett måste för mi o J.et
sitter på KB o dricker Xider.. GOTT!!

nu har jag vart singel i 24h.
forfarande jobbigt. men ikväll lämnar jag tårarna hemma och lever som resten av singelflickorna här.=)

johanna piffar det sista medans jag e så gott som klar. så klar man kan bli...=)

fan var riktigt säker på att jag träffade Andy i går.
men flickorna har förklarat att så ikke e fallet...=)
under vilka omständigheter förklaras ej. haha


får se nu då om Jennyth och Mlie dyker in...
kom igen... smit!

jaja nu ska jag spela lite yatzy.... alltid lika kul.

tack mamma för att du hjälper mig med emil i helgen.
kommer vara dig evigt tacksamt.

nu har jag bloggat på riktigt, J.et kommer bli så stolt över mig..=)

i love all my friends.
vid jobbiga stunder vet man vilka som e ens riktiga vänner.
har precis kommit fram till att jag har en del sådanna.
så hur ensam jag än känner mig kommer jag aldrig vara det..=)
ser mina vänner till...
tack för att ni står ut med en Downer på era Partyn ...=)

puss puss I love you all... Å jag menar det!!!

I love this life...(inte än men det kommer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0