måndag.

verkligen en knepig dag.
mitt humör har vart både högt o lågt..

emil har vart både högt och lågt.


ska skjussa grandma i morgon te sjukhuset..=/
ska dit o kolla nå knölar i halsen. usch stackars.
men men.. måste  ju göras.
hoppas det går bra.

ja vad ska man skriva nu då?
ja du..

kan man få spola fram livet tre, fyra månader. ??? kan man???
skulle va rätt fint om man kunde.. vill ha sommar o lägenheten nu..
men näääää!!! vår ska vi ha först! men den verkar vara på G... regnar ute nu!

usch vilken dag. tur att den snart e över..=)
hoppas på att dagen blir bättre i morgon. om inte annat kommer jag inte ha tid o tänka så mycket.
hoppas, hoppas, hoppas den blir okej..

undrar om man skulle ta o försöka sova.. klockan 5 i 12.. ojoj..=)

jag börjar gilla livet som singel på riktigt nu tror jah...=) det e ju ett plus iaf..
kan inte de andra ta o vända också.. typ jobb o annat elände som ligger o vänder o vrider på mig i sängen om kvällarna?

jaja en sak i taget. var sak har sin tid. det löser sig... klok mormor jag har...=)

godnatt alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0