nå skit jag stal från Johanna

HAR DU:

En bästa vän: Johanna, Emelie, Pauline

Haft ett seriöst förhållande: hade tills i fredas.
Dejtat en av dina bästa kompisar: Njaah
Blivit kär vid första ögonkastet: Nej
Fått ditt hjärta krossat: Yes!
Skrikit åt en lärare: Ja.
Kysst någon och sedan ångrat dig: Har väl hänt.
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Jag har väl vart tonåring jag med..=)
Några smycken som kostat över 1000 kr: Aldrig.!

DAGENS:

Klädsel:
Mjukisbrallor, linne ocj kofta..=P
Smink: gårdagens... ja jag vet...!!
Frisyr: oborstat..=P
Låt: Dead and gone.!
Vill ha: lägenhet på KB..
Sjuka: bakfylla.
Drog: Nikotin!
Saknad: Mats..
Köp: räknas efter 12 inatt så var det pizza..
Godis: Choklad.
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: Oh jösses!

FÖRSTA:

Bästa kompis:
Erika.
Bil: jetta
Kärlek: Gunde Svan
Husdjur: En katt
Semester: minns ej
Jobb: Disponent parken
Köpta skiva: ingen aning.
Piercing: I läppen.. sen tungan
Konsert: Peter Jöback..
Fylla: kommer ej i håg.

SISTA:

Personen som smsade dig:
Johanna.
Personen som du kramade: Stefan.
Peronen som ringde dig: Mamma..
Personen som du ringde: Johanna.
Gången du sa 'jag älskar dig' till någon: antingen till Mats eller Johanna.
Alkoholdrycken: Xider i bilen på väg hem igår
Bilfärd: Med Camilla i min bil påväg hem igår..=)
Filmen du såg: Hitta Nemo
Gången du grät: I fredas
Måltiden: Pizza på solemio inatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0