omg..

klockan var 20.00 jag o emil gick in o la oss i sänga för att han skulle sova.
han somna.! jag med.!

vaknade, tänkte oj. råkade somna.
trodde jag sovit i kanske 20minuter högst en halvtimme.
men ikke. klockan var 00.00

pigg som en ....
hur ska jag kunna sova nu???
åh jösses. måste sova snart annars kommer morgondagen bli pest o pina.

hum.. räkna får.
enj de slutar med skratt, tycker det e så tråkigt med får. (som nu kanske e en del av poängen.)
så ja fantiserar ihop massa utstyrslar de hoppar runt i o sätter musche o grejjer på dom..
haha tokiga jag. o så slutar de med att jag ligger o småskrattar för mig själv.

varm mjölk. sa mormor funka när ja var liten.
men vem fan vill dricka varm mjölk.
jag vill juh ha den iskall..! inte varm...
äckligt!!

tråkig bok...
näääh vill inte läsa tråkiga böcker.
äger jag ens nån sådan?
tror inte det.

nå förslag nån?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0