SOL & VÄRME!

idag står temperaturen på 14 grader på min balkong.. i solen på min ovindiga balkong...
men ändå!!!!
hur kan det stämma...???
fast ja gick ut o rökte i bara tischa o leggings o det var varmt...
asså vaaarmt..
kan det vara så att sommaren kommer smygandes lite runt hörnet.
snälla säg att de e så...
men 14 grader låter inte det lite väl häftigt..??
idag känns allt bra..
solen gör mig till en annan människa...
idag skulle jag kunna göra vad som helst!

idag ska det packas o städas...
ingen tripp till soptippen men de görs  på freda ist.=)

jag vill bara flytta nu...  tänk va fint o sitta med ett vinglas i sommar ute på ballen med alla mina vänner.. kanske inte alla...
inte världens största balle.,...=)
men alla som får plats..=)

åååh älskar livet när det e vackert ute...
att man kan vara så påverkad.... hehe

puss o ha en bra vår dag ..... =)

i love it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0