tråkigt

1. Vad är klockan?   17.16
2.Ditt namn:   Patricia
3. Smeknamn:  P-nut
4. Piercings:  tungan, haft i läppen..
5. Ögonfärg: blå,grå...
6. Födelseplats:  Nacka BB
7. Favoritmat :  Pizza, stuvade makaroner o falukorv
8. Någonsin varit i Kalifornien?  Näh. thanks for reminding me!!
9  Någonsin tapetserat något med toalettpapper? min son har..=)
10. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? tyvärr...
12. Krutonger eller baconbitar? Both..
13. Favoritdag på veckan? Lördag
14. Favoritrestaurang:  China
15. Favoritsport: Snöbräda
16. Favoritdrink: Bacardi vattenmelon
17. Favoritglass: Magnum mandel
18. Walt Disney eller  Warner Bros: Disney.
19. Favorit-snabbmatsrestaurang: Mc Donals
20. Vilken färg har din sovrumstapet? Har jag ens ett sovrum?
21. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? Inte en enda gång.
22. Vem fick du ditt förra mail ifrån? Bror Robin eller Boardstore..
23. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort: ??? ja du ???
24. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Tittar på twilight.
25. När går du och lägger dig? Soffan eller sängen? alltid sängen, tiden varierar mycket
26. Vem kommer att svara på detta e-mail först!? WHAT!!
27. Vem av dom du skickat detta e-mail till kommer inte att svara?  DOH!
28. Vilket tv-program missar du inte? tydligen allt. speciellt de jag vill se.
29.Senaste person(er) du gick ut och åt middag med? Emelie. bara jag som åt dock!
30. Ford eller Chevrolet?  Volvo
31. Vad lyssnar du på just nu?  Paramore
32. Vilken är din favoritfärg? Röd!
33. Hav eller flod? Hav
34. Hur många tatueringar har du?  inte en enda.. fegis jag
35. Har du någon gång kört slut på bensinen? Ja..  
36. Katter eller hundar? hundar
37. Klockslag när du blev färdig med detta mailet? 17.21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0