våren vägen?

vaknade i morse.
snöa!
usch.



vet inte riktig vad ja ska skriva.


tror ja jag ska göra en revolt.!

jag ska måla ett tea-table typ super rosa med typ neon gröna ränder.
sen ställa in det i det rummet där det allra minst passar in..

kanske jag lägger in en bild. så ni alla får se hur de ser ut. men räkna inte med de!


hade föresten supertrevligt igår.
skjussade in favoriterna så de fick dansa av sig lite.=)
själv satt jag i ett fint litet blått hus i ludvika med massa trevligt sällskap och spela sällskapsspel.
Risk tror ja minsann de hette..=) jag o Emill var extremt duktiga (nybörjartur??? för ingen av oss fatta något.!!..)
sen skjussade jag hem flickorna + stefan när de ansåg sig vara klara. eller ja när krogen inte längre ville ha dom där. typ stängning.=)

jaja nu e det mitt i natten och jag kan inte sova. ska försöka...

Åh ett sms..=P inte bara ja som inte kan sova inatt...
who?
det ni!

ByeBye

skönt i dag o inte vara bakis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0