YaY..!!

helt underbar dag..=)
verkligen!!!!!

tanta ringde..
fick lägenheten!!!
den 1/6 flyttar jag in...=)=)=)=)=)=)=)


stod inne på cubus med en kofta jag prova.
vela lite om jag skulle köpa den eller ej..=P
har ju lixom inga pengar te sånt,..
o då ringde de i min mobil..=)

Tanta!!!
i love her.
eller kanske love her apartment..!!

its mine...!!!
ska skriva papper nån dag...
fan va fint...

mormor vart också glad så hon köpte koftan åt mig...=)
thanks grandma..=)

jag höll på o börja gråta där i mellan klädraderna. skämtar inte...

så nu KB... here I come...=)

im so happy! happy! happy! happy!

jobbiga e att när jag ska få flytta in.. då ska jag vara borta... =/
på sweden rock.. o det kan ja ju inte missa..
så hoppas man får den nån dag tidigare än beräknat!!!
kan man skyffla in grejjorna o sen dra..
bra fint...=)

midsommarafton på min baksida flickor???...=)

I love my life today!!!!!

fan va fint..
puss o heeeej!!!!

Kommentarer
Postat av: J:et

SKIT I SWEDEN ROCK!!!!!

2009-03-31 @ 22:41:57
URL: http://johannaerixon.blogg.se/
Postat av: Jennyth

Instämmer föregående talare haha

2009-04-03 @ 21:32:02
URL: http://[email protected]
Postat av: bergsmo

aldrig... jag ska dit..

robin skulle bo i lägenheten o måla mitt vardagsrum när jag e borta!!!...=) haha

2009-04-04 @ 00:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0