full rulle!


nu jävlar händer det grejjor.

idah var man till arbetsförmedlingen...
det var ju kul! ...INTE!...=)

var sen på åhlens men emil ville ikke sitta still när mor min skulle klippa tyg så han drog med mig till gallerian
där linn jobba..!! köpte en glass o gick ut för o möta mor..=)

efter det var vi till hyundai o sen till biblioteket o lämna tebax böcker..

tog oss en tripp till snöån där mormor bjöd på lite mat..=) tack snälla!

sen vart de MM sen rusta sen elgiganten o sen coop bygg!
=)
mamma som yrde..=)

tanta ringde idag när jag o mamma satt o synda..
nu har jag fått ett preliminärt inflyttningsdatum! hoppas!!!!

gillar min tant.. e så go!..

o johanna då!!! Grattis!! det trodde jag aldrig..=)
bra kul! det lär vi fira i helgen.. haha..=)

jaja nej ska svara folket som skriver på msn..

ha de bra alla..!¨

just!
försökte tidigare lägga upp en bild... men det strejkar! dumt!
jaja...
whatever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0