ingen lust!

idag e det fredag o jag har ingen som hellst lust att festa..

kanske de trista vädret..
ja du vem vet!


sitter hemma o tittar på mitt hår..
borde verkligen ta o göra nå med de!
färga ska jag iaf gö..
kanske plocka fram saxen o yra...!

njah
färgning får jag nöja mig med idag tror  ja!



har vart i ludika i flera timmar..
jag, emil, mormor och finska förenings tanten!

handlat mat, hämtat ut paket, fixat kartonger så man kan packa lite..=)

å nu då?
vad ska man göra nu?

äta godis o titta på tv kanske... låter fint.. ska natta min son tror ja...=)

byebye alla!

vart lite arg nyss... tänkte göra bort mig.. johanna kom som vanligt till undsättning o prata vett med mig!
vad skulle jag göra utan henne!!...=)

Kommentarer
Postat av: J:et

Ja a!! Vad skulle du göra? :) Leva ett alldeles normalt liv förmodligen!! haha..

2009-05-10 @ 19:04:08
URL: http://johannaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0