Pauen..!!

o vad kul de va o åka te pauline o hälsa på..
=)

det  var länge sen nu jag var i Håksberg!
fick grillat.. älskar grillat!
efterätten va super. emil gillade den starkt!!

sen var det sent för emil o jag åkte hem...
pauline följde med ho å men i egen bil..=)

satt här o kikade på massa kort!!!..=)
hon åkte precis o jag funderar på o sova..

fortfarande ånger har jag..
men kanske ja gjorde de rätta...
men svårt o tro när det gäller mig!...=/

jaja johanna e o campar..=) bra fint.
hade också velat campa..
bra kul juh...=)

kanske skulle ta o gö det med emil i sommar.
någon som vill haka på?..=)

usch nej nu börjar jag bli lite trötter va..
funderar på o gå o sova. skulle va skönt..!!
hungrig e jag o..
ingen som e i lludvika o ska mot grängesberg snart och skulle så gärna vilja köpa med pizza åt mig..=)
antagligen inte. o e de någon som e i ludvika sitter dom ju knappast vi en dator o läser blogg.
har jag då väldigt svårt  o tro..=) finns väl inget öppet iaf denna RÖDA dag!!

nej nu ska jag no gå o sova..!
o precis när vi skrev det vakna msn till liv o börja blinka..=)
jaja.. snart så.. snart sova..=)

puss o godnatt alla o tack pauline för en hyvens kväll..
o tack rolle o helena.. för maten!  super gott..=) ni skämmer bort mig med mat varje gång jg kommer..=)

byebye alla..


o till dig.. som  inte läser min blogg ofcourse.. ÅNGER!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, jag har ju redan sagt att jag vill det! Men eftersom det inte direkt kryllar av kommentarer så får jag väll lov att lova dig det, IN WRITING! :) SÅ! Du kan sluta klaga :P

2009-05-02 @ 19:15:55
URL: http://johannaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0