trött i irriterad på mig själv.

men igår va en bra dag..=)

var ute i snöån o åt middag med mormor o mike o emil..=)
myyysigt..

sen kom finska föreningen dit. mindre mysigt..
satt o kacklade ett helt gäng i köket på finska o spelade kort.

jag vart erbjuden att smaka finskt godis..
det var gott..!!! haha som om jag aldrig ätit det förr...=) tihi men vad säger man när en snäll tant vill bjuda..=)
jaja tack iaf.

sen ringde maria.. var nå knas.
följde med henne te stan... in på immortals en sväng o sen BT...
kände mig som en riktig Biker igår..hahaha

nu till varför jag e irriterad på mig själv.
jag skickade naturligt vis ett sms i går trött o jäklig som jag var.
som jag naturligtvis ångrar att jag skicka idag! inge svar..=S
jobbigt läge...

jaja vakna i morse hos maria..
jag o theus satt o tittade på tecknat o åt mcdonalds frukost! tack maria..=)

sen skjussa hon ut mig till snöån igen.
kom dit o väckte hela huset..=) föörlåt!

tappa bort alla en sväng också..
gissa vart ja hitta på dom!!!...
.  så kan det gå när man lämnar dom!!!...=)

haha ja nej nu ska jag fixa lite sen ska jag ta pappas bil o åka te Håksberg o hälsa på Pauline..=)

ha det fint..=) pussssar..

o du volle... det blir inge av med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0