rygghelvete...

Här ligger man med nå djävulskt ont i ryggen.
kan inte sova, kan ingenting göra, INGENTING!

håller på och målar i mitt sovrum också. men de står ju still nu.
och jag som lovat mr. M Hietanen att de ska vara färdigmålat tills freda så han kan tapetsera! hum
tur i oturen att hans bil gick lite sönder idag då...=/ (får man säga så) kanske man får en extra  dag på sig att måla klart..=) eftersom han e vid far sin..

idag har dagen mest gått ut på gnäll och klagande från min sida. stackars vänner och stackars Emil.
men man blir ju som handikappad när man får ont just i ryggen också..

plugga borde jag göra. men vart har den motivationen tagit vägen.. ???? ge  den tebax till mig tack!

jaha. vet inte riktigt vad man ska skriva nu. så får väl fortsätta ligga här i mörkret till MUMIN som spelas på repeat inne på Emils rum. Hum och nej de kan ja inte stänga av, har försökt två ggr. redan, men Emil vaknar och sätter på det igen...  hum...

imorgon är de tvättdag också så nu håller ja tummarna för att bli bättre i gammelkärringsryggen.
måste nog ta mig i kragen och ringa sjukgymnasten...  blir så lätt felprioriterat när man inte har ont. jaja
vi får la se...



nej en nattrök sen kastar jag in handuken.. nu måste jag snart försöka sova (extra betoning på SNART.)


G'natt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0